Korte update

Hey Allemaal,

De tijd vliegt echt voorbij. Het is alweer maart en ik heb bijna vakantie!!

Ik ben ongeveer gebleven bij 16 feb.

Donderdag 16 feb. was onze laatste thuis wedstrijd en dat betekend Seniornight!! Die Avond worden alle senior bedankt voor wat ze hebben gedaan dat jaar. Aangezien ik niet meer dan een half seizoen had gespeeld had ik niet verwacht dat ze mij ook zouden aankondigen. Maar ik werd samen met Kendra(de andere Senior) ook naar voren geroepen en kreeg een klein kadotje en een groot applaus. We kregen een mini basketbal waar iedereen zijn naam op had geschreven, echt super lief!! Ook kreeg ik een heel mooi kettinkje.

Kendra en ik wouden graag het volkslied meezingen met het koor, maar van de gemene koorbegeleidster mocht het niet. Dus toen het tijd was voor het volkslied... Zongen Kendra en ik uit volle borst mee :D. Het was heel grappig, alle spelers moesten hun best doen om niet te lachen. Alleen de koorbegeleidster was niet zo blij met ons :p.

Zaterdag 18 feb. gingen Brody en ik lekker wandelen over het land met de camera. Het was heel gezellig en heel veel vogeltjes enz. gezien. Ook zagen we een eekhoorn maar die was al weg voordat we dichterbij konden komen.

Zondag 26 feb. heb ik met papa, Lotte en Marjolein geskyped. Ik was heel erg blij om ze allemaal weer even te spreken. Het is echt een heel raar gevoel. Ik heb het idee dat ik iedereen alleen nog maar in 2-D ken ofzo. Kijk al helemaal uit naar de ontmoeting op schiphol :D.

Maandag 27 feb. Vandaag was onze laatste basketbal wedstrijd. Sinds ik niet meer mag spelen doe ik nu sinds een korte tijd de camera. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik heel erg fanatiek wordt met een wedstrijd. Aangezien de camera ook geluid opneemt is dat ook allemaal te horen als je alles opnieuw moet door kijken.

Dit was de spannendste wedstrijd in welke sport dan ook die ik ooit gezien heb!!! Wij deden het heel goed en stonden voor tot en met de laatste 30 seconden. Toen scoorden ze en stonden we gelijk. Extra tijd... Iedereen van beide partijen was aan het nagelbijten. We kregen 4 minuten, eerste scoorden zij,toen wij. Uiteindelijk hadden we nog 1.9 seconden over, ze hadden een inboundsplay aan hun kant(waar de bal onder de basket word ingegooid) en ze scoorden tijdens de 'buzzer'. Iedereen was verdrietig dat zo het seizoen moest eindigen. Maar het was een mooie wedstrijd en we hebben gedaan wat we konden.

Dinsdag 28 feb. Eerste 'track and field' (athletiek) training gehad. Ik ga waarschijnlijk kogelstoten en discuswerpen en misschien nog springen ofzo. Dat is het enige waar ik een beetje kans op maak. Je moet 1 van de beste 2 zijn in een event wil je ook echt aan de wedstrijden meedoen. Aangezien er maar 3 meisjes proberen te gooien heb ik een grote kans :D.

Zaterdag 3 maart heb ik 's ochtends een eekhoorn gezien, en heb een hele mooie foto kunnen maken. We hadden een volleybal toernooi met school, om geld in te zamelen voor de klas. Ik zat in een team met 3 volleyballers en een stel andere. Het was echt super gezellig, maar we verloren alles op 1 wedstrijd na. We werden 5de van de 6... tja.. 's Middags ben ik er weer op uit geweest om foto's te maken, het is zo mooi hier !! We hebben een nieuw kalfje (ik noem 'm browny) omdat hij helemaal bruin is... Echt super schattig. Ik ga de natuur hier echt missen, als je naar buiten loopt hoor je niks dan de wind,vogels,koeien en jezelf. Heerlijk.

Al mis ik de 'grote' stad wel.

De aankomende tijd staat er veel op mijn lijstje. Heb heel veel zin in de vakantie(9 t/m 19 maart), maar ik weet ook dat de tijd daarna nog sneller zal gaan. Na vandaag heb ik nog 82 dagen in de States en ik wil er zeker het beste van maken.

9/11 maart : Naar Branson met school, lekker shoppen
14/18 maart : Chicago met andere exchange students.
6 april : Gala/ Prom
20 april : Optreden met de dramaklas (Belle en het beest)
21 april : Met Spaansclub naar een pretpark. :D
2 mei : Seniorschoolreisje, naar een hele gave baseballwedstrijd en naar St.louis.
11 mei : Laatste Schooldag
15 mei : Papa komt.
18 mei : Graduation/ diploma uitreiking
Tot en met 26 mei: Wordt een emotioneel gekkehuis
26 mei: Naar huis
27 mei : Thuis...
Oke ik weet niet waarom dit er anders uitziet (qua format) maar toch. Ja allemaal leuke dingen en alles lekker snel achter elkaar.
Tot over 82 dagen allemaal.
Dikke kus uit Amerika Sanne

Reacties

Reacties

Helma

Hee Sanne, wat een leuke verhalen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Vanaf vandaag nog 81 dagen. Geniet ervan en tot in mei hoor!!! Mooie foto trouwens van die hond (het lijkt ook wel een kalf), woont die ook bij jullie?
Groeten en kus, Helma

marijke

Hoi sanne,

Super verhalen zeg! geweldig dat je het nu zo naar je zin hebt. We kijken uit naar je thuiskomst. je zus heeft al een heel schema gemaakt waar ze gaat overnachten als je vader bij jou is. Wij zijn ook ingeroosterd. Nu meid geniet van he laatste 82 dagen.

Kusjes en een knuffel

zusje

zo he jij maakt ook niet weinig mee:P
leuk hoor!!!! wel een beetje stout om mee te zingen als het niet mag haha

xxxx LY

joop

hi sanne ,nice to read your stories again.
time fly,s thats tru.olso in holland we have company over from canada. but we dont see theme so muts because trudy is by other family now.
you are sanne the comming months very busy i read that,and the time you will fly home is not so far away as you maby will think. have fun the comming monts,and have a nice time together with your daddy over theare. bug hug from us henriette and joop

Truus

Hallo Sanne, hier ook weer even een reactie van ons. Wat gaat de tijd snel hè? Nog 2 maanden te gaan. We vonden het fijn te lezen dat je het nu beter naar je zin hebt bij de nieuwe gastouders. Geniet er nog even van en van de leuke dingen die nog op het programma staan. Je zult het wel heel leuk vinden dat je vader overkomt en samen nog van alles kunt gaan bekijken.
Met ons is ook alles goed, Willi is weer aardig opgeknapt, en wat ook fijn is, dat ieder moment ons vierde kleinkind geboren kan worden. Daar kijken we naar uit. Sanne we hopen je in mei weer te zien en wensen je nog een fijne tijd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active