Kerstmis in Amerika!

Hi allemaal,

Hartstikke bedankt voor alle leuke kaartjes en berichtjes! Ik vind het altijd heel erg leuk om te lezen.

Op zaterdag 17 januari hadden we een kerstfeest bij de zus van mij opa. Het was heel gezellig Christy en ik hebben er heel lang voor in de keuken gestaan. We speelden allemaal spelletjes; zoals proberen een pakje open te maken met ovenwanten aan(heel erg moeilijk!!). Ook lieten ze mij de kalfjes zien die ze daar op de boerderij hadden, echt heel schattig.

Op zondag 18 januari hadden we een kertsfeest met de kerkjeugd. We deden 1 groot spel. Iedereen bracht een cadeautje en alles werd door gegeven. Je mocht een cadeautje open maken of stelen van iemand anders. Als het drie keer gestolen was kon het niet meer gestolen worden. Aan het eind had ik een paar handschoenen en een muts. Het was echt suepr gezellig. Ook deden we rockband, maar ze hadden alleen maar country muziek. Er is 1 liedje dat is echt heel grappig : She thinks my tractor's sexy. Het slaat echt helemaal nergens op, een man probeerd een meisje te verleiden met zijn tractor. Ik ging het zingen en ik was gelijk af.

De laatste paar schooldagen deden we echt helemaal niets, gewoon wachten tot de dagen overgingen.

Donderdag 22 december vertrokken we na basketballtraining (wat gewoon door gaat in de vakantie

Sealed
) naar Houston. Vervolgens gingen we in Mt.view bij een mexicaans restaurant eten, ik had een chicken fejita super lekker! Daarna gingen we naar 'mijn tante' en daar cadeautje uit gedeeld. Ik kreeg een hele grote nagellak-seten allerlei andere dingen. Ik had echt neit verwacht dat ik zoveel dingen zou krijgen.

Vrijdag 23 december lekker uitgeslapen en op de bank gehangen. 's Avonds gingen we met z'n allen naar de bioscoop het was wel gezellig. Daarna de cadeautjes uitgedeeld bij mijn 'oma' thuis.

Op Zaterdag 24 decemeber was het Kerstfeest bij mij oma's zus. Het was wel gezellig maar ik was 1 van de enige jongeren dus het was een beetje saai. Hier heb ik in Walmart speculaas kunnen vinden

Surprised
ja echt waar!! Speculaas!! Dat had ik mee genomen naar het feest maar niemand vond het lekker (het was niet zoet genoeg
Wink
)
. Dus net als met de dropjes, heb ik alles voor mezelf :D.

Op maandag 26 december zijn we na basketball naar springfield gegaan om een Winterqueen jurk te kopen. Het was echt super. Ik heb uiteindelijk 2 jurken gekocht. 1 voor Homecoming en 1 voor Winterqueen. 's Avonds hebben we gegeten bij fudruckers een hamburger plaats, waar ik een elk burger heb geprobeert. (voor mij smaakt het allemaal het zelfde).

Donderdag 29 december heb ik 's avonds een meisje uit mijn team geholpen met koeien melken. Het was best wel grappig om te doen, de familie die op de boerderij woonde heeft familie en nederland en hebben dan ook een Nederlandse achternaam van Zijderen of zoiets. Ik heb een 3 dagen oud kalfje met de fles gevoerd, SCHATTIG!! En een koe met de hand gemelkt(ze hebben machines maar mocht het even proberen). Ja ik word helemaal om getoverd in een boerentrien

Wink
.

Vrijdag 30 december was het openhuis 's avonds in het huis van de priester. Zijn zoon heeft een hond met iets van 7 puppies, dus ik liep de hele avodn rond met een puppie op zak. En toen ik de deur uit gign wouden ze eerst mijn zakken en mijn tas checken of ik er niet eentje had verstopt

Wink
.

Vanavond gaat het gebeuren, 2012! Ja ja de tijd gaat snel. Om 5 uur is het nieuwjaar in nederland. En om 7 uur 's ochtends (in Nederland) is het nieuwjaar bij mij.

Dus voor iedereen : Happy New Year!!

Ik hoop voor iedereen het beste.

Mijn terug keer datum is op 26 mei. 27 mei om half 10 's ochtends kom ik aan in Amsterdam.

Dikke Knuffel Sanne

Reacties

Reacties

joop

hoi hoi sanne,
zal het dit keer in het nederlands doen en ik weet niet hoe snel de tijd bij jullie vliegt en wat ze jou door de drank doen over theare,but you are starting wth 17 januari je eerste verhaal en dan volgt alweer 18 januari ,nou nou thats to fast i think. vermaak je nog je zult nog wel vrij zijn van school.

groeten je ome joop uuuuuuuuut almelooooooooooo

Marjolein

Heey,

klinkt echt super leuk!!
ben blij dat je het naar je zin hebt, maar ik vind het toch ook wel weer fijn om te weten dat je al weer bijna terug komt.
Ik mis je wel hoor!!!
jij ook een gelukkig nieuwjaaw :D
kusjes Marjolein

Kyra-Tiana

Heey :)
Weer leuke periode dus :) Echt ontzettend fijn!
en wat gaat de tijd snel hea, nu alweer 2012! en kom je alweer bijna terug! het vliegt echt voorbij, heel erg vreemd!

Maar jij ook een gelukkig nieuwjaar natuurlijk! :) Had smsje naar je gestuurd xd mss dat je hebt gekregen :)

xx Kyra-Tiana

Marijke

hoi Meid. Jij ook de allerbeste wensen. Leuk te weten wanneer je weer in Nederland bent. Voor dat je het weet is het al zover. Maak er nog wat mooi's van. Je maakt zulke leuke dingen mee en je lijkt zoveel leuke mensen te ontmoeten supper!

Een dikke knuffel

papa

Weer mooie verhalen. Jij een gelukkig 2012 en nog een heel mooi verblijf in USA.
Kusjes, papa.

Govert Jan, Marianne, Merel, Joost

Hoi Sanne, we wensen je een heel fijn 2012! Ik hoop dat je nog 4 hele leuke maanden daar te gaan hebt, veel meemaakt en veel leuke mensen ontmoet.groetjes, gmmj

Helma.

Hee Sanne, het jaar is alweer een week "oud". Jij natuurlijk ook heel veel goeds gewenst voor het komende jaar en dat je wensen maar uit mogen komen. Wat een schattig hondje trouwens waar je mee op de foto staat. Je zult Dewi wel missen denk ik maar even zo'n pup ter compensatie is natuurlijk heel leuk. Kees is weer blij dat het vuurwerk is afgelopen. Zij trilde de hele dag als een rietje. Wens je nog 5 leuke/goede maanden. Nou joh, voor je het weet is het weer mei. Maak er wat leuks van de komenden maanden en geniet ervan. Dikke kus van ons allemaal, Helma.

Helma.

Trouwens, wat een versieringen allemaal, en nou maar weer alles opruimen. Mooie foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active