Verhuizen.

Hallo Allemaal,

Afgelopen zondag ben ik naar een ander gastgezin verhuist. Mijn gastgezin en ik klikte niet helemaal. Het zijn hele lieve mensen en hadden het beste met mij voor. Maar mijn gastmoeder was een heel stil persoon en dat ging gewoon niet samen. Het was niet raar als we op een dag 2 woorden tegen elkaar zeiden. Onze hele relatie was meer een show voor andere mensen dan dat het iets betekenden. Ik voelde mij al een lange tijd ongelukkig en onzeker, maar het werd voor mij steeds duidelijker dat als ik hier een leuk jaar wou van maken dat er verandering moest komen.

Mijn nieuwe gastgezin is het gezin van mijn Basketbal-coach. Ze hebben 3 kinderen. 2 zoons, 1 die uit huis is en studeert en 1 die is 7. Brody hij is echt een schattig jongetje, met veel grappige streken. Ook hebben ze een dochter genaamd Lexi(15) en zij is echt een van de liefste meisje die ik ken. Ze is zo respectvol naar anderen zonder zich zelf te vergeten. Zij speelt ook in het basketbal team.

Het enige nadeel van dit is dat ik niet meer in het basketbal team mag spelen. Exchangestudents voor mij (of hun gastouders) hebben misbruik gemaakt van het feit dat ze bij de coach woonden. Ik mag nog wel mee trainen en naar alle wedstrijden en managen enz. Dus ik doe nog steeds mee met alle leuke dingen en ik hoef geen conditietraining meer te doen.

Wink
.

Mijn nieuwe gastouder zijn zo anders ingesteld, in plaats van mij voor zich zelf te houden zeiden ze dat ze het zonde vonden als ik niet naar Hawaii zou gaan. En ze willen met mij allemaal missouri dingen gaan doen, zodat ik alles heb gedaan.

Ik denk dat we al meer hebben gekletst met zijn alle dan dat ik in die andere zes maanden met mijn gastmoeder heb gedaan.

Ik ben heel erg gelukkig nu. Het is alleen nog een beetje raar als ik mijn ex-gastmoeder/vader tegen kom in de school. Het afscheid verliep namelijk niet heel erg soepeltjes. Ik heb geen nare gevoelens naar hun toen. Want ik ben heel dankbaar voor alles wat ze voor me hebben gedaan en dat ze me hier hebben gebracht, zonder hun had ik nooit al deze lieve mensen leren kennen.

tja.. Dat is hoe het ervoor staat in Missouri.

Dikke knuffel Sanne

Reacties

Reacties

Nicole

Hoi Sanne!

Ik ben heel blij om te horen dat het je nu gelukkiger bent! Wat gaaf dat je naar Hawaii gaat, of is dat nog niet zeker?
Heel veel plezier nog!!

Liefs Nicole

Linda

Fijn dat t gelukt is San! Geniet van de tijd die je nog te wachten staat! Xxx ons

Paul

Hi Sanne,

Knap van je dat je er zelf zo achter aan gegaan bent en fijn dat het zo goed is uitgepakt.
Ik heb de foto's gezien van het huis waar je nou zit. Het lijkt me dat je daar nu ruimte genoeg hebt en met zulke fijne mensen om je heen kan het haast niet anders dan dat je nog een mooie tijd gaat hebben.

enne....als echte teamspeler doe je die conditie trainingen natuurlijk gewoon mee.....toch?

Mirjam Jansen

Hoi Sanne,
Wat een goed nieuws! Je haalt alles uit je jaar Amerika wat er in zit, dat vind ik heel erg knap. Op een afstand hebben we erg met je meegeleefd, Rob hield ons op de hoogte. Ook wij hebben het grote huis gezien waar je nu woont. Als je nieuwe gastouders net zo'n groot hart hebben, zul je het daar nog heel fijn hebben.
Met jouw hart zit het wel goed, want wat heb je een respectvol en warm verhaal geschreven over het gezin waar je bent weg gegaan. Petje af hoor!
En ga nu maar eens lekker ongedwongen genieten, op reis en trots zijn op jezelf.
Veel liefs, ook van Lisa en de rest.

marijke

hoi sanne,

Top! meid. Dat heb je dan toch meer weer zelf opgeknapt! Super! Ik ben zo blij voor je. Ga lekker genieten van die laatste 4 maanden dan zullen die in je herinering blijven en dat andere als een goeie (wel harde) leerschool. Meid we zijn trots op je. Een dikke knuffel van ons allen maar speciaal een van mij :)

Suzan

Hee Sanne!
Wat knap dat je stappen hebt ondernomen! Heel goed =) Erg fijn dat jullie nu eindelijk een beetje een leuke plek hebt, waar je ook echt kunt genieten van het leven daar =) Geniet er nog van, de rest van de tijd!!!
Liefs Suus

Helma

KANJER!!!

Margreet

Hoi Sanne
Goed van je! Echt ongelofelijk knap en mooi wat je schrijft. Zal best een moeilijke stap zijn geweest. We wensen je heel veel plezier in je nieuwe gastgezin. Hebben papa al tijdje niet gesproken. We zijn niet zo communicatief vaardig. Dikke Qus Margreet. Ook groetjes van Wouter en Stephan

Kyra-tiana

Hooi! :)

Woow, vind erg knap dat je zelf die stap hebt genomen! Het zou inderdaad sonde zijn als je het jaar niet leuk af kan maken.

Heel erg fijn dat je nu bij een ander gastgezin terecht kon! Beetje jammer dan weer dat je door eerdere studenten die misbruik hebben gemaakt van die coach, je niet mee mag doen, maar zolang je alles leuk mag meedoen, is het natuurlijk nogsteeds hartstikke leuk!

En het jaar gaat zo wel heel snel voorbij, al 6 maanden phooee! Gaat toch sneller dat verwacht als je het leuk hebt hea ;)

groetjes,
Kyra-Tiana :)

Paula

Ik hoop dat je een fijne tijd zult hebben bij je nieuwe gastouders! Goed gedaan, xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active