October!

Hallo allemaal,

Oktober was een drukke maand. Ik had verwacht dat het snel zou gaan maar zo snel was toch wel een verrassing! Sorry dat ik zolang niets van mij heb laten horen. Ga lekker zitten want er komt een lang verhaal :p.

De familie reünie was heel gezellig en leuk, moeten wij ook eens doen als ik weer terug ben :D.

De dag daarna gingen we naar een resort genaamd tan tara resort, dat was heel erg mooi!! Daar zijn we naar een outlet mall geweest met allemaal merk kledij. Ik heb nog nooit zoveel geld uitgegeven in 1 keer !! Maar als excuus heb ik dat ik al mijn winter kleding heb gekocht.

Christy's moeder had een open hart operatie vrijdag 30 september. Christy ging naar het ziekenhuis om er te zijn voor haar moeder, ik ging mee om er te zijn voor christy. Ik haat ziekenhuizen dus ik vond het niet het leukste wat er is, maar ik zou ook gewild hebben dat er iemand bij mij was dus ik deed het graag voor haar.

Nu iets leuks, Halloween komt eraan en overal duiken er spookhuizen op. Vrijdag 7 oktober ging ik met wat teamgenoten van volleybal en wat schoolgenoten naar Haunted Hill. Dat was echt super griezelig !! Ik had mijn camera bij me en heb hele grappige foto's gemaakt. In Nederland moet ik ook maar Halloween introduceren :D!

Maandag 10 oktober.

Ik heb zelf bloemkool met aardappeltjes en worst gemaakt! Het was echt heerlijk ! Ik heb het zo snel naar binnen geschrokt dat ik soms vergat te ademen ;). Leon en christy vonden het ook wel lekker, maar chrsity houd niet zo van bloemkool. Heerlijk om weer een keer puur nederlands te eten. Zelfs de jus was gelukt (papa's beroemde jus!!).

Vrijdag 14 oktober.

Gingen we met 4 bussen (meer dan 100 kinderen) naar een cornmace. Een maisveld doolhof . Het was echt super. Ik was in een groep met Kathryn en William(exchange student uit duitsland) en nog een paar anderen. Dit griezeldoolhof was ongeveer een uur lang! Het was echt super gaaf. Een clownhuis, kettingzaag mensen, dode cowboys, begraafplaats, een gestoorde kinderen huis. Echt van alles.

Zaterdag 15 oktober

De hayride was in de avond. Dat was echt super gezellig, ik heb mijn eerste smoor gegeten( dat is een cracker met gesmolten marshmallow en pure chocola) ook wel een sugar-bom. De natuur hier is echt prachtig de bomen hebben allemaal verschillende kleuren en de hertjes rennen rond. Hier wordt je echt omcirkeld met natuur.

Maandag 17 oktober

Senior-night met volleybal. Dat is de laatste volleybal wedstrijd thuis en dan worden de laatste jaars in het zonnetje gezet. Ik ben dat dit jaar ook dus ik werd ook in het zonnetje gezet. We kregen een t-shirt met team Senior er op heel gaaf. Hier kunnen ze mijn , in nederland zo gewone, naam niet uitspreken en ze schreven het dus ook verkeerd op mijn shirt Saunna :D.

Het maakt het allemaal alleen maar specialer.

Vrijdag 21 oktober.

Een half dagje school. Na school bleef ik op school om yearbooks te verkopen. De persoon die de meeste yearbooks zou verkopen zou een gratis yearbook winnen. Dus ik er op uit met mijn verkoop skills en probeerde iedereen een jaarboek aan te praten. Ik won !! ik had 30 jaarboeken verkocht en de persoon daarna met de meeste verkochte jaarboeken had 16, dus ik won dik ook nog. Ben best wel trots eigenlijk, omdat ik ook nog een beetje een taalbarriere heb.

Zaterdag 22 oktober.

S ochtends een pompoen uitgehold en er een eng poppetje van gemaakt. 's avonds zijn we uit eten geweest met christy's ouders voor leon's verjaardag. Bij een restaurant waar ze met brood gooien :D. Het was heel gezellig. Ik wou een salade bestellen en leon zei : oeh de chef salad is een goede. Dus ik de chef salade besteld, het was echt de grootste salade die ik ooit heb gezien (vrees niet ik heb foto's) . Ik kon nog niet eens de helft op. Gelukkig gebruiken ze hier altijd doggie bags en kan je het overige meenemen.

Maandag 24 oktober.

Vrije dag. Lekker een uurtje met Lotte geskypt. Heel gezellig met mijn lieve zusje. Ze heeft haar kadotjes open gemaakt voor haar verjaardag (26 oktober). Ik vond het heel gezellig meissie !!

Woensdag 26 oktober.

Mijn kleine zusje is 15 geworden !! Die wordt zo snel groot, ik vond het best wel moeilijk dat ik er niet bij was. Maar ik hoop dat ze een fantastische verjaardag heeft gehad !! Ik hou heel veel van je, en stop met ouder worden tot ik terug ben !! love you

Donderdag 27 oktober.

Vandaag was de dag van het toneel stuk waar we al een tijd aan werken. We hadden 3 optredens. s ochtends voor de kleine kindjes, we hadden maar de helft opgevoerd want ze konden zicht niet zo lang concentreren. s middags voor de High school onze eigen klasgenoten. Alles ging fout wat er maar fout kon gaan dus werd het een heel ander toneel stuk dan het eigenlijk was maar niemand merkte het echt op. En s avond voor de ouders. Alles ging perfect en het was bijna 2 uur lang maar het was echt super.

ohja volleyball seizoen is helemaal afgelopen en basketball gaat nu beginnen. best wel spannend een nieuwe sport leren maar ik doe mijn best en dat is alles wat ik kan doen.

Papa ik stuur je video kopie voor je verjaardag ;) het komt waarschijnlijk iets later maar het zal er komen. :D

Dat was het dan weer. Oktober is nog niet over en er gaat nog veel gebeuren maar dat is voor mijn volgende blog ;).

Mis jullie allemaal,

Dikke kus Sanne

Reacties

Reacties

Ben

Leuk verhaal Sanne. Ik ben blij dat je zo goed wordt opgenomen in het gezin/school/gemeenschap.
Groetjes en geniet van de mooie herfst.

Suzan

Wat gaaf om dit allemaal te lezen!! Echt cool dat je zulke goede verkoop skills hebt!! ^^
Ik vind het ook heel leuk dat je zo goed je plaats hebt gevonden daar en volledig geaccepteerd bent! :D
Nog een hele fijne tijd lieve Sanne!!
xx Suzan

Kyra-Tiana

hee!
heel erg leuk om te horen en te lezen dat je het zo geweldig hebt daarzo :)
je geniet iig ontzettend :D

Ik ben benieuwd wat je volgende maand allemaal gaat doen! :)

xx Kyra-Tiana :)

marianne

Hoi sanne,

leuk je verhalen te lezen! Op naar de winter,,,ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren.

Hartelijke groeten van Marianne Waardenburg (en van de Heemgaard)

Papa

Weer een leuk verhaal. Wat heb je veel meegemaakt deze maand zeg. Ik kijk enorm uit naar de dvd van het toneelstuk. Iedereen mag hier gratis komen kijken.
Kusjes, papa.

Helma

Nou, ik ga bij je vader de video kijken hoor!
Leuk om alles te lezen. Mooi dat je het zo naar de zin hebt. Groeten, kus, Helma

Irene

Hee!

Super leuk om te lezen wat je allemaal doet! Geniet nog even van de halloween activiteiten, want zo heb ik het in Nederland nog nog gezien ;) En natuurlijk ook van alles wat nog komt!

Liefs Irene

Liefs Irene

Marc

Wuuuuuhuh wat een leuke verhalen. ^^
En wat veel jaarboeken verkocht zeg! ;o
Als ik geluk heb mag ik een weekje naar Italië voor uitwisseling, dus dat lijkt me ook supergaaf.
We gaan zaterdag naar je vader & je zusje.
zin in:D.

Nou have fun, en gedraag je he! haha

Greeeeéetz,
Marc

fam. Visser

Hoi Sanne, eindelijk je reisblog ontdekt! En in 1x bijna 3 maanden bijgelezen. We hadden af en toe wel van Rob en Lotte wat van je gehoord maar dit is natuurlijk nog veel leuker! Heel er leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt en doet daar. Heel knap vind ik het ook dat je er zo snel opgenomen bent in de hele gemeenschap daar. En alle successen die je haalt: in het hoogste volleybal team, klassenvertegenwoordigster, toneelspeelster, topverkoper: we zijn zwaar onder de indruk en nu al benieuwd naar het november verhaal! Groetjes, van Govert Jan, Marianne, Merel en Joost.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active