Bijna 2 maanden onderweg !!

Hey Allemaal !!

Hoe gaat het ermee ? Sorry dat ik zolang niks van mij heb laten horen. Hier gaat alles heel goed en ik heb het mega naar mijn zin.

Mijn rapport was echt mega gaaf ik heb voor elk vak een A :D. Mijn Geschiedenis leraar zei : Sanne ik denk dat iemand je naam heeft veranderd !! Hier staat N. E. R. D. !! Heel grappig natuurlijk ;) Nee maar dat komt ook dat het niveau hier iets lager is en omdat ik allemaal makkelijk vakken heb gekozen :D. Heb echt een super rooster.

Zaterdag 27 augustus ben ik naar een Car race geweest in lebanon. Heel erg leuk met allemaal snelle race wagens enz. Tussen de races door nog bij de auto's gekeken en ook even in een auto gezeten (wow wat zitten die mensen klem zeg !! ik kwam er bijna niet meer uit ;))

Donderdag 1 september

Hadden we schoolfoto's ! Wat het goede is van de schoolfoto's hier is dat ze er 3 of 4 nemen en je mag er 1 van kiezen ! Dus het is je eigen keus en er is ook nog een kans om ze opnieuw te nemen in oktober. Met drama moesten we in ons 1tje zingen op het podium om te kijken hoe nerveus je zou zijn en of je hard genoeg zong, iedereen vroeg mij om een liedje in mijn eigen taal te doen dus zong ik : als er nooit meer een morgen zou zijn van Marco Borsato. Het leuke was dat ze er geen woord van verstonden

Laughing
en dus ook niet wisten of ik het fout deed of niet
Wink
.

Zaterdag 3 september

Gingen we naar Mt. view op familie bezoek. Erg gezellig !!

Maandag 5 september

Laborday!! Dat betekend lang weekend

Laughing
, We gingen met de oppaskindjes Angel(10) en Tj(8) naar een nationaal park genaamd HAHA Tonka. Echt prachtig er staat een kasteel dat is afgebrand ( maar de muren staan nog) met prachtige natuur er omheen! Daar hebben we een paar Senior Pictures gemaakt.

Dinsdag 6 september

Eerste volleybal wedstrijd! Eerst ging ik met Audra en Cheyenne (ook allebei seniors) pizza eten bij een plaatselijk restaurantje. Vervolgens mijn eerste rit in een gele schoolbus

Cool
. De wedstrijd zelf was echt een ramp !! De tegenstander was gewoon veel beter, een grappig detail : eerst zingen ze het volkslied dan wordt er gebeden voor een voorspoedige wedstrijd en als laatste de scheidsrechters zijn heel streng
Wink
.

Vrijdag 9 september.

Tijdens drama moesten we dramatisch iets vertellen over wat we op vakantie hadden mee gemaakt. Mijn verhaal ging over de bloeddorstige komodo varanen, dat we werden achtervolgd en bijna op gegeten !!(overdrijven was toegestaan

Wink
). 's Avonds ging ik met christy naar een scrapbook clubje, iets leuks gemaakt voor lotte's verjaardag ( als je dit leest : ik hoop dat je het leuk gaat vinden).

Zaterdag 10 september.

's Ochtends had ik open gym basketbal, om te kijken wie er allemaal basketbal gaat spelen na het volleybal seizoen en om te trainen. Een bal in de hoepel gooien is moelijker dan het lijkt en de juiste techniek doet aan het eind van de dag pijn aan je pols

Wink
. Gelijk erg veel geleerd en het lijkt me een erg leuk sport!! 's Avonds was de jeugdavond van de kerk. Jongeren van over de hele streek kwamen mee doen. Leon en ik hadden de spelletje bedacht en het was een groot succes! Na de spelletjes was er een kampvuur waar jongeren hun verhaal konden vertellen over God.

Woensdag 14 september

Het was mijn dag voor Yearbook met de camera, overdag een paar foto's gemaakt maar 's avonds met Cheyenne naar twee wedstrijden geweest baseball en Junior High Basketbal(ook heeeeel veel foto's gemaakt).

Vrijdag 16 september

Onze eerste volleybal wedstrijd gewonnen !! Eindelijk! Het was niet echt heel moeilijk maar het geeft toch een goed gevoel. We worden elke dag een beetje beter !

Zaterdag 17 september

Een volleybal toernooi in Cabool. Het was niet echt een succes, het enige wat ik we gewonnen hebben zijn blessures en schrammen

Wink
. Maar we hielden goed stand tegen de ander scholen die veel groter zijn dan die van ons is.

Maandag 19 september

Onze eerste thuis wedstrijd. Helaas verloren terwijl we hadden kunnen winnen !! Erg jammer maar we hebben lekker gespeeld en daar gaat het om.

Dinsdag 20 september

Eindelijk bij vandaag

Wink
. Vandaag heb ik mijn Cap & Gown besteld, ook een Senior hoody en een memorybook waar ik alles van dit jaar in kan op schrijven en foto's in kan plakken (erg mooi !!) Vandaag met drama Auditie gedaan op het podium voor 1 van de vrouwelijke hoofdrollen in een toneelstuk. Het ging tussen mij en 2 andere en ik heb de rol gekregen
Laughing
!! Ik ben zo blij en trots op mijzelf, dat ik ondanks mijn taal en accent toch gewonnen heb van Amerikaanse meiden.

Toekomst :

Zaterdag is de Familie reünie in Winona. Zondag gaan we naar een resort in tantara bij een meer (Wat echt heel mooi moet zijn). Daar gaan we grote winter inkopen doen want er zijn alle maal uitverkoop winkels

Laughing
(heb er zin in !!) Maandag ben ik vrij vanwege een meeting van de leraren en Zaterdag 1 Oktober ga ik naar een Carshow met Leon Christy en ik mag een vriendin mee nemen (Kathryne).

Sorry voor het lange verhaal. Hoop dat dit jullie weer een beetje op de hoogte brengt !

Zie jullie in 8 maanden,

XoXo Sanne

Reacties

Reacties

papa

Hoi Sanne. Wat mooi dat je een hoofdrol heb gekregen. Wil je proberen een DVD van het stuk te pakken te krijgen, want ik wil je wel heel grag zien schitteren. xxx Papa.

Kyra-Tiana

heeey!

Heel erg leuk om te horen dat je het zo erg naar je zin hebt :)
en haha, je gaat gewoon lekker verder met toneel spelen :P en dan ook meteen de hoofdrol xD daar zien ze iig je talenten, kon je van op den dries niet zeggen (A) maar gefeliciteerd daarmee iig :)
maar je hebt het wel druk zeg, das echt leuk!! :) Hoop dat je nog wel wat meer wedstrijden wint natuurlijk (A) meedoen is leuk, maar winnen altijd leuker :D

haha, heeeeeel erg veel plezier :):):)
xx Kyra-Tiana :)

Paul

He Sanne,
Wat een drukke tijd. Je bericht is helemaal niet te lang maar eerder te kort... Hoe vonden ze het zingen? Hard genoeg of lekker vals? En welk toneelstuk is het en wat word je rol? Daar heb je het niet eens over. En een kasteel? In Amerika? Nagebouwd dan toch of nog uit de tijd van de indianenoorlogen? En welke stam leefde er dan in die buurt?

Roelof

Goed bezig! Het valt op dat je veel autosport en shows bezoekt: ga je binnekort je rijbewijs halen :-) ?

joop bokdam

hai die sanne,

nice to heare somthing from you and ausum that thins are going good. school is something that you can not say its the same as in holland i think. but good to see and to now howe it is in an other country. nice to heare from your school that thinks are going well. we are trafeling at 1 oktober to turkey for a week. in a nice big hotel near the beach. so we have a week off from our work and go for the sun. we speak us later and i say to you be nice so you become a big nice yong girl. have fun and say hai to everybody.

greatings from henrriette and joop big hug for you

Helma

Hee Sanne, leuk om te lezen wat je allemaal doet. Dat met volleybal gaat wel goed komen, je gaat vast wel een keer winnen. De hoofdrol... kan me dat wel voorstellen, je bent toch heel goed... Is die Carshow 1/10 ook weer met racewagens?
Lees dat je veel te doen hebt. Mooi zo.
Hier alles goed. het is nu (officieel) herfst en ik zit buiten in de zon met een wijntje. lekker niet?
dikke kus, denk aan je.

Irene

Hee Sanne!
Leuk om weer wat van je te horen! Leuk ook dat je zoveel te doen hebt daar en zo te horen het ook behoorlijk naar je zin hebt! Ene.. een hoofdrol, echt supergoed!
Liefs Irene

Truus

Hoi, Sanne. Niks geen sorry voor het lange verhaal. Juist erg leuk om alles te lezen wat je meemaakt. Is ons nooit te lang. Zo te lezen ben je lekker druk bezig.
Ga lekker door zo ( de tijd zal wel omvliégen op deze manier). Hier alles goed, groetjes van Truus en Willi.

Paula

Hi Sanne,
Leuk om dit allemaal te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Dikke knuffel van Paula

Esther

Hey Sanne

Echt super leuk dat je het zo naar je zin hebt!!
Ennu je moet wel met cum laude slagen he daar!!!
staat goed op je cv haha
Hé echt mega veel succes en geniet ervan
en ik ben super benieuwd naar de volgende foto's en verhaal

Liefs Ess

Suzan

Hoi Sanne!
Ik vind het heel erg leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van wat je allemaal uitspookt daar in Amerika! Je maakt echt heel veel mee en ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt!! =) Maak er nog een super tijd van!
Liefs,
Suzan

Margreet

Eindelijk een berichtje van mij. Ons zeg ik maar niet, mijn mannen zijn niet zo computervaardig. Wat leuk om allemaal te lezen, en wat super gaaf van je hoofdrol. Knap hoor. Nou je papa was zondag bij ons. Zal ik niet snel vergeten , met Dewi gewandeld door de brandnetels en door een sloot gekropen en mijn benen opengehaald aan de bramenstruiken. Tja was even vergeten dat de gebruikelijke weg een beetje saai is voor je vader. Hier gaat alles oke. werken, school, slapen. Leuk trouwens je gastgezin te zien en die mega stukken vlees. Smullen daar.
Groetjes ook van Stephan en wouter.

Danielle Krullaars

Hey Sanne,

Je bent lekker bezig daar in the USA. Leuk om te lezen hoor! Je mag echt trots op jezelf zijn.

Groetjes,
Danielle

Marc

Heeeeeeey Sanne!

Wauw, wat een verhalen.
Ik kon niet slapen dus ik dacht: wat zou Sanne nu doen?
En toen kwam ik zo plots op deze pagina.
Maar je vermaakt je dus wel? :D
We missen je wel hoor!
Oja, en als je nog een keer kunt E-mailen of iets, mijn E-mail is: Marcjeweet@hotmail.com
Nou héél veel plezier daar!

Greetz,

Marc :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active