Eerste paar dagen en verjaardag.

Hooi allemaal,

Even was ik bang dat mijn website het niet meer deed maar nu kan ik toch mooi een verhaaltje typen dus alles is goed :D.

Mijn eerste schooldag was afgelopen donderdag, heb alle lessen gevolgd en niet veel bijzonders alle leraren vertelde wat ze van ons verwachten en wat we gaan doen in hun les. Wat voor mij het grootste verschil is, is dat je ook met jongere kinderen in de klas zit zoals bijv. bij spaans bestaat mijn klas vooral uit freshmens dat zijn 13-jarige. Dan is je les gelijk een stuk minder serieus en wordt de les heel anders gegeven. Ook de leraren zijn anders dan nederlandse leraren iedergeval anders dan de heemgaard leraren ;).

Vrijdag is er iets heel grappigs gebeurt. Aan het eind van de dag tijdens drama les moesten alle seniors naar de kantine komen voor een senior meeting. Tijdens de meeting gingen we stemmen voor president, vice-president,secretery, boyrep en girl represenitive. Eerst werden er mensen genomineerd, vervolgens moesten die mensen de kantine uit zodat we vrij konden stemmen zonder dat hun het zouden zien,if that makes sense. So we hadden gestemd voor president tot en met boy rep, toen kwam girl rep. Een meisje van de kerk riep mijn naam dus ik werd ook aan de lijst toe gevoegd, ik knal rood. Ik moest samen met een ander meisje de kantine uit en ze gingen stemmen wij wachten.... En de deur ging open en het meisje die de deur open deed zei : Sanne you won!! Wij lopen weer de kantine in schreeuwt er een jongen GO HOLLAND!! ahah was echt heel grappig, de meeste jongeren wisten niet eens wie ik was. Iemand vertelde mij dat het bijna unaniem was 3 stemmen voor dat meisje de rest voor mij (ong 40 ofzo). Hij vertelde ook dat hij mij niet kende maar haar wel .. en daarom op mij stemde haha was heel grappig. Maar nu mag ik dus mee beslissen over dingen zoals homecoming enzo. Iets anders gaafs : IK ZIT IN VARSITY VOLLEYBAL!! dat is het eerste team daar ben ik echt heel blij mee en ik mag de homecoming page doen of the yearbook!! Ook een hele eer.

Zaterdag gingen we naar Winona daar wonen de ouders van Christy. We vierden daar onze verjaardag, ook het kleine neefje van Leon was mee Alex. Hij is precies Jochem (alleen dan met bruin haar) echt een schatje. Nadat Alex mijn en christy's kadotjes had open gemaakt (hij maakte er een hele show van, elke keer suprise suprise !!)gingen we bbqen en vervolgens naar rockeyfalls een soort van klein meertje bij een waterval waar je lekker kan zwemmen. Alex vroeg de hele tijd heel schattig 'whata ya doin?' en dan moet je antwoorden 'I'm sitting in the car, whata ya doin?' he answers 'I'm looking a tha trees, whata ya doin chrissy an weon?' echt zo grappig.

Woensdag (bijna vergeten) had ik christy en leon mee uit eten genomen naar ruby teusday een restaurant mega lekkere spareribs ( maar nooit zo goed als die van oma natuurlijk :p) als jullie dit lezen oma en thea Hartstikke bedankt voor jullie pakketje !! Ik kon niet wachten met open maken want het riep naar me : 'sanne maak me open , sanne open me nu !!!' dus helaas ik moest wel open maken. De drop deel ik netjes uit eentje en dan vinden ze het gelukkig tot nu toe allemaal vies :D meer voor mij xD.

OK. terug naar het etentje, we hadden een serveerster die bij alles wat je zei AWESOME!! zei. bijv. what do you want to eat ? eeh ribs (She) AWESOME!! what do you want to drink? eeh diet coke (she) AWESOME!! en dat bij ons alle drie en bij de AWESOME daarna hield ik het niet meer droog ik moest zo hard lachen !! Toen ze terug kwam was het van Do you want a refill ? eeh yes please (she) oke... geen awesome meer. Totdat ze vroeg waarom ik zo'n raar accent had ;) toen kwam er weer een awesome :D. Ook zijn we woensdag een stukje over route 66 gegaan, natuurlijk heb ik er een fototje bij gemaakt :D.

Ik moet nu weer gaan mijn computertijd is voorbij ;).

Mis jullie allemaal, heb het hier zo naar mijn zin maar dat is het enige wat tegenvalt. En dat is echt heel zwaar. Ik heb geen heimwee dat weet ik zeker want ik wil niet weg, maar is een gat dat niet gevuld kan worden. Maar maak jullie allemaal geen zorgen ik heb het beste gastgezin ever ze zijn echt super lief.

Dikke kus mis you all Sanne

Reacties

Reacties

zusje

woooow wat een lang verhaal en wat een coole dingen!!
je bent er net en er wordt nu al op je gestemd hoe stoer is dat!!!!!!!!!
nog veel plezier
xx

Paul

Awesome story!!

Marijke

Meid wat klinkt dat allemaal goed. Hoe super om nu al gekozen te worden en top dat je in het team zit. Ik ben het helamaal met paul eens Awsame!

Suzan

Sanne!! Wat gaaf dat je al helemaal ingeburgerd bent :D Tenminste zo lijkt het :D:D ! Leuk zeg om je verhalen te lezen! Lijkt me echt heel lastig om opnieuw te beginnen in een ander land! Knap hoor!! Awesome!! :D xx

Ben

Goed gedaan Dutchie, een hele eer.
Laat ze maar eens zien hoe wij het in Apeldoorn aanpakken.

thea

hey sanne

wat geweldig dat je gekozen bent
en geniet van de kado's die oma en ik je gestuurd hebben en alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag je kunt natuurlijk ook trakteren en een ieder een hagelslagje geven en dan zeggen dat ze zich niet moeten verslikken nou ik blijf je volgen op deze site liefs thea

papa

Hoi Sanne,
Wat een geweldig verhaal. Echt ongelofelijk. Met volleybal in de selectie en de schoolvertegenwoordigster. Wat een eer. Ik ben benieuwd wat voor beslissingen jij allemaal moet nemen. Heel veel plezier in je (drukke) toekomst.
Papa.

Roelof

Awesome! Doe de groeten aan Route 66 van mij, Ben en Hajo (is er al 'ns geweest, maar wil vast nog 'ns). Have fun and happy birtday!

Suzan

Gefeliciteerd met je verjaardag!!! :D:D

lidy

hey meissie, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!! ook namens willem en een dikke knuffel van ons.wat een enthousiast verhaal van je, leuk om te lezen.tsjonge,tsjonge, hoe krijg je het voor elkaar ,selectie en vertegenwoordigster, ik zie je rode hoofd al voor me toen je het hoorde, geweldig. Xx lidy

Marijke

Hoi Sanne,

Ik heb me nog maar een keer ingeschreven om op de hoogte te blijven. Ik hoop dat het nu goed gaat en dat ik een mailtje ontvang als je weer een nieuw verhaal hebt. Ik vind ze nl erg leuk!
Kus en knuffel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active