Foto's en volleybal.

Hey allemaal !!

Hier even een kort berichtje uit het warme missouri. Ik vind het echt heel leuk om alle reactie's te lezen en vind het fijn dat jullie reageren

Laughing
.

Even een korte mededeling... : De foto's van mijn spiegelreflex camera kan ik hier niet opzetten omdat het bestand te groot is. Alle foto's van hier zet ik ook op facebook dus als je die ook wil zien mij gewoon even toevoegen op facebook.

Mijn school is nog niet begonnen maar de volleybal trainingen wel. Van half 7 's ochtends tot 9 uur (ook 's ochtends natuurlijk). Het is echt kei hard werken want niemand is zeker van speeltijd en iedereen wil zich bewijzen. Elke ochtend lopen we 1 mile. Dat heb ik nu dus 3 keer gedaan en het gaat tot nu toe steeds 30 sec. sneller dan de keer daarvoor. Vandaag hebben wij ook met gewichten gewerkt, push ups, sit ups en nog meer zware dingen. Als het zo door gaat kom ik met een six-pack terug... Morgen gaan we meer doen met de opstelling, ik hoop een beetje dat het ong. het zelfde is zodat ik beter mee kan komen. Tot nu toe kom ik aardig goed mee om dat ik de techniek en zo al ken en weet hoe het spelletje gaat.

Tot snel allemaal,

miss you

Sanne

Reacties

Reacties

Suzan

Wat een krachttraining!! Goed bezig Sanne!!!
xox Suzan

papa

Straks mag je nog naar de olympische spelen in London, voor het amerikaanse nationale team. Je spreekt dan in ieder geval goed engels, dus de inburgerings cursus moet een makkie zijn. Kusjes Papa.

Marloes

Hee Sanne!

Stoer hoor die volleybaltrainingen! Wou dat ik die ook in Nederland kon krijgen :). Blij dat het daar wel lekker warm is. Hier zit ik met een vest op de bank terwijl het buiten miezert... Ik ga de foto's snel bekijken!

Dikke kus van Marloes

Roelof

OMG, om half zeven beginnen met trainen? Dat zal even wennen zijn. Show 'em, tiger :-) !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active