NYC

Hey allemaal,

Ik heb een goede gezellige vlucht gehad! dit is mijn eerste keer bij internet daarom vandaag pas een bevestiging dat ik veilig ben aangekomenxD. Heb vandaag de eerste dag NYC gehad en het was geweldig veel plaatsen van films gezien. Op mijn facebook staan alvast wat foto's hier zal ik ook snel foto's op plaatsen als ik aangekomen ben in missouri. Morgen weer vroeg op voor de volgende dag. Op het programma staat onderander het vrijheidsbeeld maar ook nog veeel meeeer.

De volgende keer zal ik een uitgebreider verslag doen van mijn tijd in nyc.

Ly,

xoxo Sanne

Reacties

Reacties

Papa

Hoi Sanne,
Wat een geweldige indrukwekkende foto's. Je kan echt goed fotograferen. Je ziet er trouwens heel relaxed uit, na zo'n lange vermoeiende reis en misschien wel 24 uur niet slapen.
Ik kijk uit naar de volgende foto's.
Kusjes,

Papa.

lidy

Hey meissie,fijn van je te horen en dat alles goed is gegaan .
En je verhaal klinkt heel enthousiast ,hoop gauw weer verhalen van je te lezen ,dikke knuffel van willem en mij. Xx

je zusje

hey san,

wat fijn dat het leuk is ik ben nu al benieuwd naar je verhalen. Het is hier wel een beetje leeg zonder jou.
veel plezier nog,
lotje

Esther

Heey Sanne

Echt super dat je veilig bent aangekomen!!!!
gelukkig maar met zo'n lange reis!!
wow echt mega leuke foto's op je facebook!!!! typisch NY
ik ben echt super benieuwd naar de foto's van je nieuwe thuis!!! geniet maar lekker van de VS!!! en maak maar heel veel foto's zodat wij ook kunnen meej genieten he!!!!
mis je best wel hoor!!!
pas goed op je zelf!!!
dikke kus Ess

Suzan

Hee Sanne!
Wat leuk om wat van je te horen! :D
Fijn dat je goed bent aangekomen! Ik ben heel erg benieuwd naar al je verhalen :D:D !
Liefs Suzan

anouk

hoi sanne,
je kent me niet maar ik ben anouk en ik ga waarschijnlijk als alles goed gaat volgend jaar high school doen! en dus ga ik jou blog volgen als je het goed vind! ik ben heel benieuwd, heel veel plezier! groetjes

joop

hallo Sanne and new family. i dont now of you are olready in your new town Plato. but its nice to heare that you have had a goed trip to NY. its now 22.45 in almelo Holland so maby you read this before we wake,t up for the next day. have a nice time before school time is coming up,and say hai to your new family from me and henriette.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active