9 days left !

Hey Guys,

Zaterdag 25 juni was mijn BIG party. Ondanks het weer was het echt een super feest. Iedereen die er was hartelijk bedankt voor jullie komst!

Deze dag (27 juli) is al weer bijna voorbij, dan nog 9 dagen en dan begint het grote avontuur echt. Eerst 3 dagen NYC(New York City) en dan de 30ste naar Christy en Leon in Plato,Missouri.

De afgelopen dagen waren erg zwaar. Alle dagen bestonden uit afscheid nemen, ik voelde me net een gieter de tranen bleven maar stromen. Gelukkig zie ik iedereen over 10 maanden weer terug!!

Ik moet nu denken aan het liedje -> Afscheid nemen bestaat niet van Marco Borsato.

In die 10 maanden zal ik zoveel mee gaan maken en groeien qua persoonlijkheid, ik ben erg benieuwd wat er allemaal op mijn pad komt.

Met mijn gastgezin heb ik nog steeds veel en goed contact en het klikt erg goed. Zij zijn ook de dagen aan het aftellen.

Als ik jullie deze 9 dagen niet meer zie : tot over 10 maanden!

xoxo Sanne

Reacties

Reacties

papa

Ik ben zo trots op je. Je hebt van je allerliefste vrienden al afscheid moeten nemen en toch blijf je zo lief voor je zusje en je vader. Nooit eens chagrijner. Je bent een kanjer. Xxx papa.

Suzan

Sanne!!
Nog 8 dagen!! =O Dat gaat echt snel! Het lijkt me erg lastig om van iedereen afscheid te moeten nemen, ook al zie je elkaar over 10 maanden weer terug! Ik vind het knap hoor Sanne!!
Ik denk dat je al de mogelijke tegenslagen wel aankunt, je slaat je er wel doorheen. Ik zal aan je denken =) En voor je bidden!
Maak er wat van lieve Sanne!
Liefs,
Suzan

Chantal

Sanne ik ben zo trots op jou!! Ik vind het echt heel knap van je wat je doet en allemaal gaat doen!
In die 10 maanden houden we contact via mail, post en weet ik het allemaal nog meer en daarna zie ik je gewoon weer.
Heel veel plezier Sanne en ik ga je missen!
Liefsss en dikke kus, Chantal

Nicole

Sanne ik vind het echt heel stoer dat je dit gaat doen!
Toen ik je laatste zin las moest ik even wat tranen wegpinken en ik wilde even voor het geval het niet meer lukt om te skypen nog even zeggen: dat ik je al heel lang heel erg mis! en ik baal dat het zo lang gaat duren voordat we elkaar weer zien :( Ik mail je nu nog even over het skypen maar ik ben heel trots op je maar ik ben nog veel blijer voor je dat het bijna zo ver is! Alvast heel erg veel geluk maar vooral plezier! Enjoy it!
- Nicole

Marianne

Hoi Sanne,

Wat zal je ervan genieten! Ik wens je heel veel geluk en lees graag je verhalen!
Goodluck!
Marainne Waardenburg De Heemgaard

Paula

Lieve Sanne,
Nu is het even moeilijk (ik ken het gevoel) maar ik weet zeker dat je straks een superleuk avontuur tegemoet gaat!
Als je soms heimwee hebt gewoon gaan skypen, dat helpt.
Dikke knuffel van Paula

Marloes

Hee Sanne!

Ik snap dat je verdrietig bent omdat je afscheid moet nemen, maar je komt ook weer terug! Ik vind het zo stoer van je dat je naar Amerika gaat. En je gaat je daar prima redden, dat weet ik zeker!

Groetjes uit Canada van Marloes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active