voorbereidedings bijeenkomst en geslaagd !!

Hello allemaal,

Voor iedereen die het nog niet weet : IK BEN GESLAAGD !!! Het was ook niet echt een verassing meer, maar toch was ik wel zenuwachtig.

Afgelopen zaterdag was de voorbereidingsbijeenkomst het was super gezellig en ook leuk om de andere Amerika studenten te ontmoeten. Ook was er de regiomanager van de Heartland regio (mijn regio) en toen ik mijn naam zei kwam ze naar me toe en zei : aah Sonny (zo sprak ze het uit echt heel grappig) so nice to meet you, you were one of my first placements in this region. Wat dus wel grappig was omdat zij mij 'kende ' via een foto en ik haar eigenlijk niet. Ieder geval het was super leuk en heel erg informatief. Ook hebben we de verhalen kunnen horen van studenten die net terug waren of al een paar jaar en ook wat tips gekregen natuurlijk.

Zaterdag is het grote feest, nu veel voorbereiden.

Met mijn gastgezin heb ik nog steeds veel en goed contact. Het zijn zulke lieve mensen ik kan echt niet wachten ze te ontmoeten.

xoxo Sanne

Reacties

Reacties

Helma

Leuk hoor, het gaat een geweldig jaar worden, je komt toch wel weer terug?
(mooi jasje trouwens)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active