Nog maar heel even xD

Over 39 dagen zal ik op het vliegtuig stappen en over 42 dagen mijn gastgezin ontmoeten! De tijd gaat zo snel het is echt ongelofelijk. Ik kan me nog steeds herinneren dat ik naar de brugklas ging en het super spannend vond en nu is die hele periode al bijna afgesloten 0_o. De uitslag van mijn examen krijg ik aankomende donderdag maar ik weet het eigenlijk al

Laughing
. Tijd voor een feestje !!!

Met mijn gastgezin heb ik veel contact, ze lijken me echt super lief en aardig. Wat heel erg grappig is en ik ook erg leuk vind dat als ik een mailtje krijg zetten ze (vertaald) groetjes Amerikaanse vader en moeder. Alleen klinkt het in het engels natuurlijk veel mooier

Wink
. Ieder geval het klinkt alvast veel belovend voor het volgende jaar ! Ik heb ook al te horen gekregen dat ik in het volleybal team mag
Laughing
. De trainingen beginnen 8 augustus en mijn school 15 augustus dus dan ken ik alvast wat mensen voordat de eerste schooldag komt.

Als ik daar ben komen er ook heel wat feestjes aan mijn eigenverjaardag maar ook die van mijn gastmoeder Christy is in augustus. Er komt ook aan het begin van het jaar een familie reünie dus dan leer ik ook de hele familie kennen.

Ik kan niet wachten nog ff aftellen en dan : America here I come !

xoxo Sanne

Reacties

Reacties

Nicole

Wat gaaf dat je in het volleybal team mag! Ik ben blij om te horen dat je er zo'n zin in hebt en ik ben heel benieuwd naar foto's ed.! Wat lief ook hoe je gastgezin die mailtjes ondertekend. Super trouwens dat je examens goed zijn gegaan!
Ik heb nog 2.5 dagen school en dan vakantie en dan gaan we naar thailand!
Ik hoop dat we voor of na die tijd nog even kunnen skypen want anders zijn de tijdzones wel erg lastig.. maar ik mail je nog wel even!
Ik mis je!
Liefs Nicole

Suzan

Super gaaf zeg!! Echt leuk dat je in het volleybalteam mag!! Leuk dat het contact met je gastouders nu al goed is, dat is denk ik al wel een geruststelling!
xx Suzan

Irene

Hee!
Het werkt ;) Ik kreeg zomaar een mailtje met een nieuwe blog van jou, haha!
Leuk dat je daar ook lekker kunt volleyballen! Op naar donderdag.... de uitslag! XD
Xx Irene

Mirjam

Wat leuk dat je er zo'n zin in hebt! Inderdaad klinken de contacten veel belovend. Maar dadelijk eerst veel feesten voor je eindexamen, genieten van de vakantie, goed afscheidnemen en dat erop af. Ik hoop echt dat je er een geweldig jaar zult gaan hebben.
Liefs van alle Jansens

Kyra-Tiana

oow super!!
Ik hoop egt dat je een fantastisch jaar gaat hebben :D
en heel erg cool dat je in vollybalteam mag :)
Heeeeel erg leuk allemaal!!

Veel plezier alvast ;)
( niet dat ik je daarvoor niet nog zie ofzo :P)

xxx Kyra-Tiana :)

rob

Volgens mij wordt het een fantastisch jaar. Ik kijk er nu al naar uit dat je terug komt. (ha,ha,ha...). Papa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active