GASTGEZIN!!!!

jaja het is eindelijk zover ik heb een gastgezin !! woehoe !!! Vanmiddag werd ik gebeld met het goede nieuws. ik moest echt huilen van geluk, de moed had ik namelijk al een beetje opgegeven.

Plato,Missouri

Mijn gastgezin ziet er als volgt uit : Een man en een vrouw. Leon en Christy. omdat ze geen kinderen konden krijgen gingen ze allebei met kinderen werken. Zij is leraar en hij is custodian ik weet alleen nog niet wat dat is

Wink
. Ze hebben een hond!!! dat vind ik zooooo leuk een labrador mix genaamd cocoa. Ze houden van shoppen (aaah jippie), reizen, naar amusement parken (attractieparken denk ik) car shows (lol) enz. enz. dus we hebben heel wat hobby's gemeen.

Het plaatsje waar ik kom (plato) is heel erg klein de eerste grote stad is springfield anderhalf uur rijden weg. de school is Plato High School Ik weet nog niet of ik Junior of Senior wordt (ik hoop Senior). Ze gaan 2 keer per week naar de kerk, ik hoop dat het een leuke kerk is want zelf ben ik niet echt een kerk ganger. Maar ik sta open voor nieuwe dingen

Wink
.

Ik heb net een mailtje gestuurd naar Christy, ben benieuwdwat ze antwoord.

ohja : Mijn school 'the home of the Eagels ' dus hun mascotte is een adelaar

Laughing
. begint 15 augustus. ik vertrek waarschijnlijk 27 juni of 3 augustus

Zodra ik meer weet of contact gehad heb zal ik het laten weten.

Ik heb er heel veel zin in zeker als je bedenkt dat ik daar ong. over 4 maanden al zit. kan echt niet wachten, maar ik ga jullie echt allemaal wel heel erg missen

Frown
.

Mijn voornemen is dan ook deze 4 maanden helemaal geweldig maken.

xx Sanne

Reacties

Reacties

Lisette

wow eindelijk bekend! leuk man! :D

Selina

gefeliciteerd Sanne! Klinkt heel leuk :D

Suzan

Wat fijn dat je een gastgezin hebt! Leukleukleuk!! :D
xx

Meghan

Leuk! Inderdaad het meeste van de komende vier maanden maken, ben ik ook al druk mee bezig:P

Helma

Fantastisch, gefeliciteerd!!!

Paul

Great. Ik geloof dat een custodian een soort gezinsvoogd is.

sanne

@paul ja vertaald was het 'bewaarder' en aangezien het huis letterlijk aan de school grenst is hij misschien wel iets van op letter ofzo van het school terrein ik heb geen idee

Nicole

SUPERGEFELICITEERD!
Het klinkt heel erg leuk!
Ik ga je nu even een persoonlijker berichtje op facebook sturen!
Liefs Nicole

papa

Wouh, wat een leuk gezin. Nu raak ik je echt een jaar kwijt.

Diane

klinkt erg leuk! gefeliciteerd
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active