Nog even wachten ....

hoi allemaal

Al een tijdje heb ik geen blog geplaatst aangezien er nog geen veranderingen zijn. Het is nog steeds wachten op dat ene telefoontje. mijn concentratievermogen in de tijd waarin je gebeld kan worden is dan ook heel slecht. xD

In januari zijn we met de meiden (en jongen) van de hyves naar de efteling geweest. Het was erg gezellig. Sommige waren geaccepteerd, 1 persoon met een gastgezin. Er komen er steeds meer bij dus hopen dat er snel ook een gastgezin voor mij bijzit.

Het geluk heb ik dat ik de prikken die ik nodig heb al heb gehad. Ik moet alleen nog een mantoux prik laten doen. jaja de meest pijnlijke prik die er is. TBC test(zelfde) had ik al gehad toen ik naar gambia was geweest maar nu moet ik er nog. Het maakt allemaal niet uit als je bedenkt waar je het voor doet.

Mijn 'mind' is 24 uur per dag 'set' at AMERIKA. ik kan nergens anders meer over denken.

Nu ben ik klaar met deze kleine update (zonder nieuwe informatie xD) . hopen dat ik snel nog een blog kan plaatsen met als titel 'yeeh gastgezin' xD

Groetjes Sanne

Reacties

Reacties

Jan Mittendorp

Boo Boo woont in St Louis / weet alleen niet of hij door de selectie komt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active